Nowe Posty

5.11.2014


11. Rozdział (Lily)
Czy manipulacja przy wspomnieniach okaże się dobrym pomysłem? Co jeśli przy rzucaniu zaklęcia popełni się błąd?
Lily nie chciała zapominać tego, co było dla niej ważne. Jednak właśnie to się wydarzyło, a Evans nie zna Jamesa i Syriusza.
Po głowie chodzi jej tylko jedno pytanie: "Kto to mógł zrobić?"
Zapraszam na kolejny rozdział mojego opowiadania.

***


Jeden
— Na Merlina, co zrobiliśmy... — szepnął James ochrypniętym, zdumionym głosem, a ja modliłem się tylko o to, by przestało mnie mdlić. Gdy złapałem się za brzuch gestem, jakbym chciał uspokoić rozdygotany szokiem oraz strachem żołądek, Syriusz posłał mi zmartwione spojrzenie. Było tak bezradne i przygaszone, że przestałem się martwić, ale zaraz zacząłem myśleć nad sprawą zdecydowanie ważniejszą, poważniejszą — co się z nami stanie.
— Cicho. — Black spojrzał na mnie nagle tak stanowczo i pewnie, że aż się wzdrygnąłem. — Spokojnie. Musimy się uspokoić. Inaczej zrobimy coś głupiego...

***


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Tyler